מכון פתרונות
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מכון פתרונות נוסד ב2003 חרט על דגלו להמעיט את אחוזי הגירושים בישראל ע"י הכשרת יועצים ומאמנים מקצועיים ואמינים.
ומאז הכשיר אלפי בוגרים בתוכניות ההסמכה. מטרתנו היא לסייע להם להשתלב בענף ובעיקר להיות המובילים והטובים ביותר.

כלל תכניות ההכשרה ומסלולי הלימודים שלנו, מתעדכנים כל עת בהתאם לתמורות ולשינויים השונים, ההרצאות מועברות בידי טובי המרצים והמומחים. התכנים הנלמדים הם התכנים המקיפים, הנדרשים, האיכותיים והמצוינים ביותר בתחום.

לפניכם תוכלו לראות שפע של ממליצים קורס ייעוץ זוגי וגישור מכון פתרונות

נגן וידאו
אילנית זיתיבוגרת קורס ייעוץ זוגי וגישור
קרא עוד
ההצלה המשמעותית ביותר עבורי היא הבחירה ללמוד במכון פתרונות בנצחונו של ד"ר כרמי התחלתי ללמוד כדי לקבל כלים שיעזרו לי לטפל טוב יותר במטופלים שלי ואני מסימת עם ארגז כלים מפואר, חשוב מזה זאת הפעם הראשונה בה העזתי לגעת בזוגיות שלי, והצלחתי לעבור תהליך מדהים. הקורס היה מגוון ועשיר, ממליצה בחום!
אילנית זיתיבוגרת קורס ייעוץ זוגי וגישור
קרא עוד
ההצלה המשמעותית ביותר עבורי היא הבחירה ללמוד במכון פתרונות בנצחונו של ד"ר כרמי התחלתי ללמוד כדי לקבל כלים שיעזרו לי לטפל טוב יותר במטופלים שלי ואני מסימת עם ארגז כלים מפואר, חשוב מזה זאת הפעם הראשונה בה העזתי לגעת בזוגיות שלי, והצלחתי לעבור תהליך מדהים. הקורס היה מגוון ועשיר, ממליצה בחום!
דורין בשר בוגרת קורס ייעוץ זוגי וגישור
קרא עוד
הקורס המרתק הזה פתח אותי לעולם שלם, חשף אותי לדברים רבים שתרמו לי להבנה לחיזוק והעצמה בכל הקשור לזוגיות. אני מרגישה בטחון גדול יותר לעשות ולעסוק במה שאני אוהבת בכדי להציל זוגות ומשפחות בישראל. נהנתי מאוד מהלמידה, מהיצירה, מההעשרה וממייטב המרצים המדהימים.
שמס עספור בוגר קורס ייעוץ זוגי וגישור
קרא עוד
הקורס מאוד תרם לי באופן אישי מכיון שאני באתי ממשפחה להורים גרושים. וכאשר עברתי את הקורס הוא נתן לי ריפוי עצמי, והבנתי שזה הייעוד שלי בחיים לעזור לזוגות ומשפחות לילדים שעוברים את זה.
תקוה מנטלבוגרת קורס ייעוץ זוגי וגישור
קרא עוד
בזכות הקורס הזה הצלתי את חיי הנישואים של הבן שלי והכל שלי! היה לי לעונג ללמוד מהמרצים. אני מרגישה סיפוק והנאה מזה שאני עוזרת לאנשים ויש לי הצלחה גדולה! תודה ענקית מכל הלב!
הדס אלמוגבוגרת קורס ייעוץ זוגי וגישור
קרא עוד
באמצע החיים קיבלתי מתנה, בזכות הקורס, המנחה והקבוצה הפכתי לאדם טוב יותר בהיבט מקצועי והתפתחותי. קיבלתי כלים וטכניקות לעזור, לטפל, לייעץ ולהקשיב, יש לי סיפוק רב ממה שאני עושה ורואה בזה שליחות!
שימרית סיבי בוגרת קורס ייעוץ זוגי וגישור
קרא עוד
הגעתי עם המון חששות ועם לב מלא על הדרך הריגשית שלי, בתחילת הגירושים שלי לא הייתי בטוחה שאצליח. איך אעזור לאחרים במקום שאני נכשלתי? אבל יצאתי מכאן מחזוקת באופן אישי ובאופן מקצועי. אני מרגישה שהצלחתי, כאן החוזקה שלי והעוצמה שלי. הקורס הזה הפך אותי לאדם אחר בשילוב התהליך האישי שלי. אז פשוט תודה!
עו"ד שניר נפתליבוגר קורס ייעוץ זוגי וגישור
קרא עוד
קיבלתי מתנה ענקית, כעו"ד לענייני משפחה התמודדתי לא פעם עם מצבים בהם ידעתי שאני טועה בדרכי ולא היו לי את הכלים לעצור את המלחמה בין בני הזוג ולהוביל לשלום בית אמיתי. הלימודים במכון פתרונות שינו לי את הדרך, אני עושה היום כל שביכולתי להוביל זוגות לשלום בית ולמנוע פרידה. ואם פרידה אז בדרכי שלום.
תודה רבה!
בתיה צדוקבוגרת קורס ייעוץ זוגי וגישור
קרא עוד
קודם כל תודה רבה! תודה על קורס מרתק! כל שיעור היה חומר תמציתי שגרם לי לחפש הלאה, לחקור ללמוד ולהתפתח עוד, גם ברמה האישית וגם ברמה המקצועית. הלימודים הועברו באופן כ"כ נעים, עם הרבה חיוך , הסימולציות היו מעולות, הכיתה היתה מופלאה.
פשוט תודה!
מיכל מועדים לשמחהבוגרת קורס ייעוץ זוגי וגישור
קרא עוד
נרשמתי לקורס במגמה לרכוש ידע וארגז כלים, כדי לסייע לזוגות אחרים לא לפרק שותפות של חיים שלמים. בעברי בהיותי ילדה, הורי התגרשו ונפגעתי כתוצאה מכך. כל חלומי במשך השנים היה לעזור לאנשים לא לעבור הליך שני. הקורס הזה מאוד מאתגר, עם עוצמות ומרצים מעולים, שנותנים את הלב והנשמה להצלחת התלמידים. תודה על כל הידע שצברתי ואנחיל לאחרים.
יעל דוברובניקבוגרת קורס ייעוץ זוגי וגישור
קרא עוד
קיבלתי כלים עוצמתיים , שמשרתים אותי בפן המקצועי ופן האישי. הקבוצה היתה הטרוגנית ומקסימה ולמדתי המון. עברתי בלימודים תהליך שלם עם עצמי, קיבלתי כלים מדהימים לעזור לאנשים זו פשוט הרגשה נפלאה! תודה רבה !
יפית שקדיבוגרת קורס ייעוץ זוגי וגישור
קרא עוד
הקורס היה מהנה ומועיל, ראשית חוויתי הפנמה של הכוחות הטמונים בי, החוויה עזרה לי להבין שאני במקום הנכון. ד"ר כרמי בעצם הוויתו תורם רבות לחוויה הנעימה והמפרה. זכיתי ללמוד ממנו רבות, וזכיתי גם בחברי קבוצה מדהימים, ממליצה בחום קורס מהנה ומפרה!
אילת פורתבוגרת קורס ייעוץ זוגי וגישור
קרא עוד
הקורס נתן לי המון בטחון - אני יועצת כבר שנים רבות ועד כה לא העזתי לקבל זוגות. במהלך הקורס קיבלנו דחיפה להתחיל והגיעו אלי זוגות. למדתי  בקורס המון כלים ותהליכים והעבודה שעשינו בסיום מלמדת איך לבנות תוכנית עבודה שמקלה מאוד על היועץ. אני רואה בייעוץ זוגי שליחות גדולה ולכן התחברתי מאוד להלך הרוח של כרמי. אני ממליצה מאוד על הקורס!

לתחילתה של דרך חדשה

לקבלת פרטים נוספים מיועץ לימודים

אז מה אומרים על מכון פתרונות?

מכון פתרונות הכשיר מאות בוגרים מוכשרים ומקצועיים, טעימה קטנה מהמלצות שלהם

מה אומרים עלינו 2021

מה אומרים עלינו 2020

מה אומרים עלינו 2019

מה אומרים עלינו 2018

מה אומרים עלינו 2017

מה אומרים עלינו 2016

מה אומרים עלינו 2015

מה אומרים עלינו 2014

מה אומרים עלינו 2013

מה אומרים עלינו 2012

מה אומרים עלינו 2011

מה אומרים עלינו 2010

מה אומרים עלינו 2009

מה אומרים עלינו 2008

מה אומרים עלינו 2007

לתחילתה של דרך חדשה

לקבלת פרטים נוספים מיועץ לימודים

לימודי ייעוץ זוגי
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן